HOME             NFM             FOOD             DRINKS             HOTSPOTS             INSPIRATION            

vrijdag 8 augustus 2014

MEET THE BLOGGERS: ANNA KOOIMAN
















Eten is voor mij lust, liefde, passie, seks. Je verlangt ernaar, het windt je op, het verleidt je, het kan je verassen of mee nemen op avontuur. Je kunt fantaseren over eten het kan je in extase laten raken, het prikkelt je zintuigen en je kunt er verliefd op worden.
Voor mij is eten ook kunst, poëzie en inspiratie. Ik denk dat iedereen een andere kijk op eten heeft, maar soms delen wij die kijk met elkaar of willen wij het juist delen met anderen. Ik hoop dat ik mensen kan inspireren en verleiden door middel van mijn recepten en fotografie. En bovenal kan laten zien dat eten veel meer is dan iets om je buik mee te vullen.
Ik ben Anna Kooiman, 25 jaar en woonachtig in de knusse jaren '30 wijk de Muntel te ‘s Hertogenbosch. Ik ben foodie, creatieveling en ontdekkingsreiziger.
Mijn keuken is ongeveer 2 vierkante meter en ik heb geen fotostudio. Maar ik gebruik alle ruimte om mij heen om de dingen te creëren die ik wil. En daarmee kom ik best een eindje...
Momenteel studeer ik deeltijd food styling aan academie Artemis te Amsterdam en probeer ik mijn eigen bedrijf Studio Lust op poten te zetten. Hiervoor heb ik mijn propedeuse gehaald aan de Hoge School voor de Kunsten in Utrecht (HKU) in de richting fashion design. Voorafgaand aan de kunstacademie ben ik in 2010 afgestudeerd als vormgever product presentatie aan het Sint Lucas in Boxtel en heb ik de vooropleiding aan Artez afgerond.